Brev:
Skiferie
3. januar 2008
Alder:
10 mdr.
Skiferie
Hej Helen
Vi skal på skiferie i uge 4 med Anna. Ville lige høre om der er noget særligt man skal have med til de små.
Har købt solbriller og solcreme fra baby banz. Andre ting...
Syntes det er uoverskueligt at skulle pakke til hende, ellers kan man vel få det meste dernede:)
Med venlig hilsen
Karin